niedziela, 13 kwietnia 2014

nananana

nananananananananan

Odzyskałam Bloga, jak miło :* a dziś taki zaległy post. ważne rzeczy dotyczące Małej Eskimoski Town :o
~ 4 kwietnia przeoczyłam, ale tego dnia Eski obchodziło drugie urodziny na fejsie
~ co mogłoby być najlepszym prezentem dla Eski na fejsie /? 7 kwietnia dobiliśmy do 3k polubień na stronie.
Dziękuję, że pomimo moich przerw, zaniedbań, obietnic itd dalej ze mną jesteście i jest Was coraz więcej. Obiecam, że w tym roku już zbiorę się w sobie i będę bardziej systematyczna. Trochę zapanuję nad tym chaosem w mojej głowie. Większość z Was teraz nie widzi na tablicy nowych postów, bo niestety regulamin na fejsie sie zmienił co do zasięgu publikowanych postów, a ja z kaski wyskoczyć póki co nie mogę, ale pomimo to mam nadzieję, że Eski jakoś tam się do Was przepycha.
Dziękuję, dziękuję, dziękuję. gdyby nie to że jesteście już pewnie dawno rzuciłabym to w pi zd u i kiedy chce to zrobić wchodzę tam i widzę że pomimo braku nowych zdjęć Was jest coraz więcej. Miło mi bardzo. łapcie słitfoci kamerkowych o 4-5 nad ranem. Można/? Można. jutro postaram się zrzucić nowości na kompa i coś dodać. Dzisiaj* :3 a póki co dobrej nocy moje Eskimosy ;*












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz