poniedziałek, 18 lutego 2013

6


18 stycznia:   Dzień Kubusia Puchatka (na pamiątkę urodzin Alana Alexandra Milne) < 3
Fajny dziś dzień, idealny na powrót do blogowania. Fejsbukowiczów przepraszam za zaniedbanie, obwiniajcie za nie mój wspaniały internet. Ale w tej sytuacji kto użyczy MałejEskimosce internetu w zamian za zdjęcia/?;D Pomińmy to ^^ tak czy inaczej mam chwilowo skąd tu się do Was dobić, a Sandra jest już w Polsce więc też będzie tyle ile mogła ogarniała kiedy mnie nie ma/ nie będzie ;) 

Od jutra wracamy do sesji, wybaczcie to zaniedbanie. W plan powoli zacznie wchodzić nowy pomysł MałejEskimoski na promowanie innych fotografów, ale to wkrótce ;) W każdym razie mogę zdradzić, że mam już na liście 3 wspaniałe panie z aparatami :* Powoli też tworzy się filmik, do którego prosiłam Was o pomoc jeśli chodzi o wybór Modelek, ale to jeszcze trochę potrwa, matura spowalnia pewne rzeczy. 
Tak czy inaczej jesli tu jesteś a jeszcze nie jesteś obserwatorem MałejEskimoskiTown to zapraszam: 


wpadajcie też tu :

a póki co trzymajcie się ciepło, ja muszę p o o g a r n i a ć trochę wiadomości co mi się nazbierały ostatnio przez ten mój wspaniały internet.
Łapcie Wiktorię i naszą pierwszą sesje i parę innych ujęć, które porozrzucane są w folderze z tą sesją. Niestety nie mam za dużo nowości na dysku przenośnym, ale wieczorem postaram się poprzerzucać coś na zapas :*

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz