wtorek, 19 lutego 2013

7


19 luty: poza urodzinami Mikołaja Kopernika, dziś Dudi świętuje 20ste/! życzymy jej wszystkiego najsłodszego :*
wybaczcie moją wczorajszą wpadkę z miesiącem, wykończona byłam tym nadrabianiem zaległości spowodowanych moim cudownym internetem ;o 
A tak już pomijając, drażni mnie to, że mój chłopak wie lepiej co się wokół mnie dzieje, ale to też pomińmy, bo szkoda się pogrążać :C Zaraz dostaniecie tu kawał dzisiejszej dobrej roboty, z której jestem dumna jak nigdy. Moje śliczności konkursowe, uwielbiam to, ze moje konkursy wygrywają zazwyczaj amatorki, bez żadnych sesji, które maja jakąs pasje do modelingu, ale moze nigdy nie myślały o tym żeby zabrać się na sesje do jakiegoś fotografa. Z resztą sami je oceńcie + przypomniałam sobie, ze Ania robi cudowne makijaże < 3 dzień wspaniały, w końcu ujrzałam Ole po ponad tygodniu, jutro na pewno coś stworzymy
Ale póki co : Alinka, Marta i Ela <3 
make-up: Ania P.
stylizacja: MałaEskimoskaTown
włosy: Ania+Eskimoska team 










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz